Monday 2 March 2015

ME

          Nama saya Wong Tze Ling dari Mantin, Negeri Sembilan. Umur saya adalah 21 tahun. Saya belajar di Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM). Saya adalah pelajar FEP, major dalam kursus ekonomi.

Hobi......mendengar muzik. Mendengar muzik selain dapat mengisi masa lapang juga boleh mengeluarkan emosi sendiri melalui perkataan dalam lagu.

Makanan yang saya suka adalah sayur-sayuran. Dalam satu hidangan, jika tiada daging, ayam atau ikan, saya pun tidak kisah tetapi mesti mahu sayur-sayuran.......

Cita-cita ...... menjadi seorang akauntant yang berjaya dalam masa hadapan. Mulai masa kecil, saya sudah sangat suka metematik. Oleh itu, saya tetapkan akauntant sebagai cita-cita utama saya dan saya akan berusaha mencapainya.


Walau bagaimanapun, saya akan belajar bersungguh-sungguh dalam berbagai-bagai mata pelajaran supaya tidak tertinggal oleh ilmu......



Image result for future

No comments:

Post a Comment